Moi dix Mois Guitar

Friday, October 21, 2011

:: I Love Purple ::

Assalamualaikum,
Tengok la gambar² dibawah nie..Yes²..
Aku memang pencinta warna purple..sangat² cintakan warna ini..
Kalau boleh nak semuanye berwarna purple..
Aku kalau boleh nak semua wishlist aku warna 
PURPLE !! 
Okayy mari kita terjah satu persatu..
|
|
|
\/
Ipad Berwarna PURPLE !!


I-Phone 4 Berwarna PURPLE !! 
Aku sekarang pakai phone Nokia je ..


Laptop Apple Berwarna PURPLE !!
Tapi,ade selit PINK sikit ..
tapi takpe ,. aku pon suke PINK jugak , HAHA


Woww !! Cantik bedroom ni ,
tanbah pula combine dengan purple+white..
Aku nak bilik mcm ni lah ,. 
Tenang je rasa :)


And last one , My Lamborghini !!
Ini tunggu aku besar aku beli lah car ni ,. 
tapi, kena hantar paint lah supaya jadi warna
PURPLE !!
Dari jauh mesti orang dah kenal  itu adalah kerata aku .,
HAHA (!) perasan*


P/S: HOHO !. .Happy aku kalau semua ni menjadi milikku..bestkan kalau berangan..
HAHA (!)..





Kalau Suka Like Lah (: